Word onderdeel van deze cultuur!

Tijd voor echt.

WANNEER BEN JIJ ECHT JEZELF? BIJ KONINKLIJKE GROLSCH VINDEN WE HET BELANGRIJK DAT JE KUNT ZIJN WIE JE BENT, ZODAT WE SAMEN DE BESTE RESULTATEN BEHALEN!

SAMEN DE BESTE RESULTATEN BEHALEN!

In ons werk, en onderweg naar de beste resultaten, houden we van echt. We nemen de tijd voor kwaliteit en geven jou die tijd ook. Want een karakteristiek biertje brouw je niet zomaar. Dus, wees jezelf. Dit is dé tijd om je te laten zien, met verantwoordelijkheid en eigen ideeën. Wij stimuleren zelfstandigheid en moedigen je ontwikkeling aan.

EEN VAN DE STERKSTE A-MERKEN VAN NEDERLAND

Wie kent Grolsch nou niet? van de kenmerkende beugelfles tot het motto Vakmanschap is Meesterschap

MEER DAN 400 JAAR VOOR VAKMANSCHAP EN MEESTERSCHAP

Grolsch staat bekend om haar 400 jaar Vakmanschap en Meesterschap. Bier brouwen met de beste ingrediënten. Met toewijding, volgens eigen overtuiging en met karakter. Dit betekent keuzes durven maken en doen wat goed voelt. Ook al past dat niet direct bij de norm. Zo was Grolsch het eerste merk in Nederland dat bier in een groene retourfles introduceerde.

MAXIMALE PRODUCTIECAPACITEIT VAN 3,35 MILJOEN HECTOLITER PER JAAR

In ons werk, en onderweg naar de beste resultaten, houden we van echt. We nemen de tijd voor kwaliteit, en geven jou die tijd ook. Want een karakteristiek biertje brouw je niet zomaar. Dus, wees jezelf. Dit is dé tijd om je te laten zien, met verantwoordelijkheid en eigen ideeën. Wij stimuleren zelfstandigheid en moedigen je ontwikkeling aan.

IN 1955 BEKROOND MET HET PREDICAAT KONINKLIJK

Het ambachtelijke vakmanschap en de hoge kwaliteit van Grolsch blijft niet onopgemerkt. Grolsch krijgt in 1995 een eervolle onderscheiding.

Tijd voor elkaar

Binnen ons vrijwilligersprogramma ‘Tijd voor elkaar' mogen onze medewerkers twee werkdagen per jaar vrijwilligerswerk doen onder werktijd. Een fantastische mogelijkheid om er vanuit de dagelijkse drukte even tussenuit te gaan en iets te betekenen voor een ander. Inmiddels hebben al veel enthousiaste collega’s meegedaan. Wat het extra leuk maakt, is dat voor elk uur vrijwilligerswerk onze moedermaatschappij Asahi Group Holdings een bedrag beschikbaar stelt voor een goed doel naar keuze. Zo hebben we recentelijk een cheque kunnen overhandigen aan de Voedselbank in Twente.

 

ONZE KARAKTERS

Bekijk alle verhalen

Bij Grolsch is Karakter de Smaakmaker

Koninklijk Grolsch is anders, eigenzinnig. Wij noemen dat karakter. Karakter is je niet laten leiden door anderen, maar het zelfvertrouwen en de overtuiging hebben om je eigen pad te kiezen. Jezelf kunnen zijn; echt, oprecht en authentiek bij ons op je werkplek op de bouwerij in Enschede of kantoor Amsterdam. Wij geloven dat echtheid de wereld mooier maakt. Af en toe even stil staan en oprecht genieten van het moment, soms door te  proeven, beseffen, beleven van (0.0) bieren. Bij elke slok die je neemt. Voor iedere gelegenheid een passend bier. Met passie en vakmanschap gebrouwen.

 

grenzen verleggen?

Wil jij grenzen verleggen en deel uitmaken van dit unieke en dynamische team?

Check onze vacatures en wie weet en ervaar je binnenkort zelf hoe het is om te werken bij een bedrijf dat echt om zijn medewerkers geeft.