Finance
Afdeling
Onze Finance afdeling speelt een belangrijke rol in het bewaken en behalen van de bedrijfsdoelen van onze brouwerij.
De Finance afdeling adviseert de business financieel met marktinzichten voor optimaal rendement
Echt resultaat!Onze finance afdeling bestaat uit verschillende subafdelingen die ieder ondersteunend zijn aan het optimaliseren van onze bedrijfsresultaten. De verschillende teams richten zich dan ook op verschillende kanalen waar we omzet uit halen zoals: Off trade (retail), On trade (horeca), evenementen, maar daarnaast adviseren deze teams ook op financiële processen omtrent onze vaste kosten zoals ons productieproces, kosten van medewerkers en grondstoffen.
Binnen dit team werkt een diverse groep mensen en de functies zijn uiteenlopend van debiteurenadministratie tot legal!

Finance functies
binnen onze brouwerij!

Finance Business Partner
In deze functie werk je nauw samen met één van onze managementteams en fungeer je als sparringpartner voor deze businessunit. Samen met je team van Business Controllers ondersteun je deze afdeling (bijvoorbeeld Sales Horeca of Productie) met het behalen van hun financiële doelen. Met behulp van jouw analytische blik en financiële kennis breng jij een passend strategisch advies uit!

Financieel Specialist
In deze rol ben je verantwoordelijk voor de balans tussen rendement en risico bij onze Horecaklanten. Bij financiële vraagstukken ben je het eerste aanspreekpunt voor onze accountmanagers en je beoordeelt en adviseert bij financierings-en vastgoedtransacties. Daarnaast werk je nauw samen met ons finance & recovery team voor klanten die meer financiële aandacht behoeven.

Finance Business Controller
Samen met de Finance Business Partner en andere controllers zorg je ervoor dat wij onze ambities binnen onze verschillende kanalen en business units realiseren. Vanuit diepgaande financiële analyses lever jij input om ervoor te zorgen dat we in dit kanaal de juiste keuzes maken en ons rendement verbetert.

Revenue Management
Ontwikkelt en optimaliseert prijsstrategieën aan de hand van financiële analyses. Draag met jouw advies bij aan de maximalisatie van de omzetstromen binnen de sterk concurrerende biermarkt.
Business Services
Horeca Backoffice SalesOnze horeca accountmanagers maken deals met onze horecaklanten en uit deze deals vloeien verschillende administratieve processen voort, die worden opgepakt door onze Business Services binnendienst afdelingen. Bestaande uit, HTTS- (Horeca Tap Technische Service) Planners, Event Desk medewerkers, Consumentenservice, Contractmanagement en Commerciële Binnendienstmedewerkers. Daarnaast worden deze subafdelingen ondersteunt door procescoördinatoren die zich bezig houden met procesoptimalisaties en continu verbeteren.

Commerciele binnendienst medewerkers
Sales ondersteuningOnze Commerciële Binnendienst Medewerkers zorgen ervoor dat alle commerciële processen rondom onze horecaklanten vlekkeloos verlopen. Zij zijn de eerste contactpersoon voor onze Horeca Accountmanagers en bieden hun administratieve ondersteuning. Gemaakte deals (met financiële en juridische aspecten) worden nauwkeurig door deze collega’s vastgelegd. Daarnaast beheren ze klantdata, controleren ze budgetten en onderhouden ze contact met verschillende stakeholders. Zij zijn de drijvende krachten achter een winnend en ambitieus sales team!

Horeca Tap Technische Service Planners
BiertechniekOnze HTTS- (Horeca Tap Technische Service) planners vervullen een onmisbare rol als centraal aanspreekpunt voor zowel onze horecaklanten als interne teams, zoals voorraadbeheer, HTTS-monteurs, adviseurs en Horeca Account Managers. Of het nu gaat om het oplossen van storingen op onze tapinstallaties, het organiseren van nieuwe tap plaatsingen, het afhandelen van retouropdrachten of het bieden van deskundig advies en onderhoud, onze HTTS- Planners zorgen ervoor dat alles vlekkeloos verloopt. Dankzij hun efficiënte planning van mensen en middelen dragen ze bij aan het behoud van onze uitstekende reputatie en zorgen ze voor een uitstekende klantbeleving.

Event Desk Medewerkers
FestivalsIn de zomer schenken we op veel evenementen ons overheerlijke Grolsch en Peroni bier. Achter de schermen wordt er door ons Event Desk team hard gewerkt om ervoor te zorgen dat dit soepel verloopt. Onze Event Desk medewerkers zijn continu bezig met het efficiënt managen van onze eventmaterialen & monteurs. Tijdens de piekmaanden krijgen ze versterking van medewerkers van Tempo Team, zodat elk festival zonder zorgen kan rekenen op een perfecte bierbeleving. Samen zorgen ze ervoor dat elke organisator met een gerust hart zijn evenement kan laten plaatsvinden!

Vastgoed & Legal
adviesOnze in-house Vastgoed- en Legal afdeling maken ook deel uit van onze Finance afdeling. Onze Bedrijfsjuristen (Legal counsels) dragen de juridische verantwoordelijkheid over onze commerciële, financiële en vastgoedcontracten. Daarnaast adviseren zij onze organisatie vanuit een juridisch oogpunt op het gebied van onze duurzaamheidsagenda, compliance en marketing uitingen. Onze vastgoedafdeling is verantwoordelijk voor het (commerciële) beheer van onze eigen vastgoedportefeuille. De werkzaamheden van deze afdeling zijn uiteenlopend van het beheren van een technisch onderhoudsplan tot aan het borgen van een gezond financieel rendement van onze totaal portefeuille.


grenzen verleggen?
Wil jij grenzen verleggen en deel uitmaken van dit unieke en dynamische team?
Ben jij klaar om met jouw Echte Karakter een impact te maken en bij te dragen aan het succes van onze organisatie?
Onze Finance afdeling biedt jou de kans om je financiële, juridische of vastgoedkennis in te zetten in een dynamische, innovatieve en duurzame werkomgeving!
